Гаранция на продуктите
„БАГС ЛАЙН ТРЕЙД“ ЕООД предоставя на
всички свои клиенти, закупили куфар от електронния ни магазин
https://bagsline.bg търговска гаранция от 12 до 24 месеца, а за чанти 30 дни.
За начало на гаранционния период се счита датата на касовата бележка.
Гаранцията
е валидна за територията на Република България.
Гаранцията
се отнася за фабрични дефекти: дефекти, възникнали в процеса на нормална
експлоатация през гаранционния период, използване на некачествени материали и
компоненти или човешка грешка при изработката на продукта. В този случай БАГС
ЛАЙН носи отговорност за отстраняване на дефекта или ако това не е възможно за
замяна с друг продукт.
Срокът
за уреждане на рекламацията е 30 дни от датата на предявяване на рекламацията.
Гаранцията се предоставя в съответствие с изискванията на ЗЗП
чл.108 и чл.119.
Тази гаранция не покрива щети, възникнали вследствие неправилна употреба,
екстремални температури, влага, естествено износване на материалите или
умишлено увреждане!
При
рекламация e нужно потребителят да информира „БАГС ЛАЙН ТРЕЙД“ ЕООД на e-mail office@bagsline.bg или на телефон 0878 75 44 25, че предявява рекламация.
Нашата
препоръка: Проверявайте своя багаж веднага след получаването му от
авиокомпанията, с която пътувате. Oгледайте внимателно за повреди по текстила
или пластмасата, колелата и механизма. Невъзможността да се изтегли механизма е
следствие на вътрешно изкривяване, причинено от удар. При установяване на щета,
причинена по време на пътуването, предявете незабавно претенциите си на гише
“Загубен и намерен багаж” /Lost and Found Luggage/ на летището или в
седемдневен срок в офиса на авиокомпанията, с която сте пътували! Нашата
гаранция не важи в този случай.